مرکز آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار

اطلاعیه ی ویژه مدرسان، استادان و متقاضیان تدریس دروس معارف اسلامی عمومی در پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان براساس توافق به عمل آمده با معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد به منظور تسهیل و تسریع در اخذ مجوز تدریس و با هدف شناسایی و احراز توانمندی علمی و مهارت های آموزشی و میزان تسلط در ارائه دروس معارف اسلامی عمومی، با توجه به شاخص های استاد معارف تأثیر گذار از طریق مصاحبه علمی - روشی(ارائه طرح درس و اداره کلاس به مدت بیست دقیقه) برای مدرسان و استادان پردیس ها و مراکز تابعه دانشگاه اقدام نماید.

 متقاضیان باید در چارچوب فرایند پیش بینی شده از طریق آن معاونت، نسبت به دریافت گواهی تدریس پس از ثبت نام اقدام نمایند. (طی نامه شماره 300/2727/50000/د مورخ 18/4/93 به سرپرست محترم پردیس ها ابلاغ شده است)

شایان ذکر است آن دسته از مدرسان شرکت کننده در مصاحبه متقاضیان تدریس دروس معارف اسلامی عمومی(سال 1393) (افراد معاف از آزمون کتبی) که مشمول بندهای 1، 2، 3، 4 بخشنامه 300/2727/50000/د مورخ 18/4/93 می باشند، لازم است تمامی مدارک لازم و مستندات مصرح در بخشنامه مزبور را به رایانامه(ایمیل) info@asatid.net  ارسال نمایند.

نکته قابل توجه آن است که اداره سنجش علمی معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی عمومی دانشگاه ها، پس از دریافت مدارک و انجام مراحل پذیرش، نسبت به ارسال کدکاربری و رمز عبور به تلفن همراه متقاضیان اقدام نموده، سپس مدرسان مذکور می توانند نسبت به تکمیل فرم مصاحبه و واریز مبلغ 10 هزار تومان در سامانه معرفی شده در بخشنامه مذکور برای انجام مصاحبه در قم یا استانهای ذیربط اقدام نمایند.

لذا ضروری است متقاضیان با راهنمایی رؤسا و معاونت های محترم آموزشی پردیس ها و مراکز جهت اسکن مدارک و ارسال به رایانامه (ایمیل) info@asatid.net حداکثر تا روز سه شنبه مورخ 31/4/93(پس از تهیه مدارک مورد نیاز و نیز مدارک دارای امتیاز به همراه درخواست کتبی) اقدام فرمایند.

بدیهی است بخشنامه شماره 300/2020/50000/د مورخ 25/3/93 و نیز بخشنامه شماره 300/2727/500000/د مورخ 18/4/92 برای تدریس دروس معارف اسلامی عمومی ملاک عمل خواهد بود. ضمنا استادان و مدرسان دارای مجوز تدریس پردیس ها و مراکز تابعه دانشگاه در سراسر کشور به تفکیک هر استان و نیز استادان مناسب دارای مجوز تدریس دروس معارف اسلامی از سایر دانشگاه های استان به تفکیک متعاقباً جهت بهره برداری در پردیس ها ارسال می گردد.

لازم به ذکر است، فرم و نامه درخواست در بخش ضمیمه ها قابل دریافت است.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان

مدیریت گروه آموزشی معارف اسلامی عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان


نظرات کاربران