مرکز آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار

بازدید مسئولین دانشکده از مدارس امیر کبیر ، نماز و حکیمی در غالب طرح کارورزی

درادامه بازدید از مدارس مجری طرح کارورزی مورخه دوشنبه 93/9/10 آقای دلقندی رئیس دانشکده علامه طباطبایی سبزوار ، آقای قاسمیان معاون آموزشی ، آقای جراحی مدیر هماهنگی طرح کارورزی در معیت اساتید محترم آقایان شکیبی و دکتر ماهور باتفاق مدیریت محترم آموزش و پرورش سبزوار جناب آقای دکتر بینش و معاون آموزش عمومی آقای حکم آبادی و آقای نامنی کارشناس مسئول محترم مقطع ابتدایی از مدرسه امیرکبیر با مدیریت جناب آقای موسی الرضا صبوری و مدرسه نماز به مدیریت جناب آقای روشنفکر هر دو واقع در خیابان صائب بازدید و سرکشی نمودند.

 در این بازدید از زحمات و تلاشهای همکاران ارجمند مخصوصا مدیران و معلمین راهنما در اجرای موفق این طرح تجلیل و از همراهی ایشان در پذیرش و هدایت دانشجو معلمان در تدریس موفق تقدیر و تشکر گردید.

همکاران محترم و معلمین راهنما در مدارس مذکور نیز به بیان دیدگاههای خویش در خصوص انگیزه بخشی به دانشجویان و نحوه آموزش روشهای عملی تدریس پرداخته و به موانع و چالشهای موجود نیز اشاراتی داشتند . تعدادی از همکاران ارجمند مدرسه امیرکبیر ضمن تاکید بر انگیزه های معنوی خویش در کلاس درس و بیان این نکته که در دوران خدمت هیچگاه این انگیزه ها تحت تاثیر مشکلات قرار نگرفته اند به بیان دغدغه های خویش در حوزه معیشت جامعه معلمین پرداخته و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولین به این گونه معضلات شدند . در ادامه از کلاسهای معلمین محترم مدرسه نماز بازدید به و از شور و اشتیاق دانش آموزان که متاثر از شیوه های تدریس فعال معلمین ارجمند شان بود تقدیر شد . از مدرسه حکیمی با مدیریت جناب آقای بیدخوری و معاونت آقایان فدوی و سرپوشی بازدید شد . اجرا و تمرین سرود دوستی توسط دانش آموزان پایه سوم بسیار جالب و جذاب بود که آقای سرپوشی سرپرستی آنها را به عهده داشت . ضمنا از کلاسهای اول ، دوم و سوم به همراه مدیریت محترم آموزشگاه حکیمی و معاونین بازدید و از همکاری معلمین راهنما تقدیر گردید . 

در خاتمه لازم است از همراهی مدیریت محترم آموزش و پرورش سبزوار جناب آقای دکتر بینش و همچنین معاونت محترم آموزش عمومی آقای حکم آبادی و هیئت همراه که هم در زمینه اجرای این طرح مهم و هم در سرکشی از مدارس همراه و همگام با ما بوده و هستند نهایت تقدیر و تشکر خود را ابراز نماییم.

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان سبزوار    


نظرات کاربران